Songs Of Slavery and Freedom

08Mei8:00 pm9:30 pmSongs Of Slavery and FreedomZO! Gospel Choir

8 mei 2024

20:00 – 21:30 / Concertzaal Tilburg

ZO! Gospel Choir presenteert met “Songs of Slavery & Freedom” een indrukwekkend muzikaal eerbetoon aan de (veer)kracht en vastberadenheid van de slaafgemaakte voorouders. Dit concert brengt een boeiende mix van moderne spirituals, bewerkte hymnen en gospelnummers in verrassende arrangementen, waarbij de menselijke stem centraal staat. Ervaar de diepgaande emotie en kracht van gospelmuziek tijdens deze memorabele avond, vol prachtige harmonieën en indrukwekkende teksten door het beste en bekendste koor van ons land. “Songs of Slavery & Freedom” biedt langs de oorsprong en ontwikkeling van gospel een ander perspectief op dit beladen verleden. “Special guests” tijdens dit concert zijn top zangeres Berget Lewis en dichter-schrijver Gershwin Bonevacia.

Hier vindt u de video trailer van de voorstelling: https://youtu.be/V4MYtAaBRwU?si=X6m_iI6HsXhqZn-k.

Meer info en tickets

Meer