Closed Eyes

23 januari 2024, 20:15u. / Schouwburg Tilburg / Dans

“Durf je jezelf over te geven aan het onbekende? Dompel je dan onder in een parallelle wereld waar de magie van de verbeelding heerst. Besluit te dromen. In mijn nieuwe voorstelling Closed Eyes neem ik je mee op een reis dwars door alle barrières van ruimte en tijd, om samen een hoopvolle visie voor de toekomst te verbeelden.” Aldus choreograaf en artistiek directeur Alida Dors.

In deze nieuwe voorstelling van Theater Rotterdam/Alida Dors laat je je door dans, film, muziek en spoken word meevoeren naar Ganzee, een verzonken dorp in het Brokopondo meer in Suriname. Zes dansers, drie muzikanten en een vocalist creëren een wereld waarin het onmogelijke mogelijk wordt.

• choreografie & concept Alida Dors dans Janai Bart, Fiona Dekkers, Dylan Kuyper, Liza Panjoel, Darion Thompson

Of deze voorstelling een pauze heeft is nog onbekend.

Meer info en tickets

Dit bericht is gepost in Nieuws. Bookmark de link.