The Ruggeds & Ghetto Funk Collective

Dansavond met Funky 60’s & 70’s Soul en HipHop

20 Januari 2024, 20:15 i / Schouwburg Tilburg

Tijdens dit swingende dansconcert duiken The Ruggeds en Ghetto Funk Collective 50 jaar terug in de tijd naar de era van James Brown, Aretha Franklin en Marvin Gaye. Deze twee top danscrews van Nederlandse bodem touren over de hele wereld. The Ruggeds werden onlangs zelfs nog Wereldkampioen Breaking. In Groove nemen deze dansende muzikanten en muzikale dansers je mee op een reis door de evolutie van Funk & Soul naar HipHop, House en alles daartussenin.

Dus dress to impress en trek je beste outfit aan voor deze dansavond vol live muziek, improvisatie en spectaculaire moves, waar de Soul Train geen eindhalte kent.

• regie Niek Traa choreografie Ruben ‘Chi’ Verhoeven muziek Jessy ‘Boi Beige’ Kemper, Alexander ‘Shield Beats’ Skjold cast Lucinda Wessels, Rico ‘Zoopreme’ Coker, Sammy Huijts, Virgil ‘Skychief’ Dey, Roche Apinsa, Alexander ‘Shield Beats’ Skjold

Of deze voorstelling een pauze heeft is nog onbekend.

Meer info en Tickets

Dit bericht is gepost in Nieuws. Bookmark de link.