Schouwburg Concertzaal Tilburg presenteert ‘Grijs Gedraaid’ met Maaike Oubouter

Op vrijdag 24 november slaan singer-songwriter Maaike Oubouter en Kamarata Zuid de handen ineen tijdens de derde editie van ‘Grijs Gedraaid’: een voorstelling die generaties verbindt door middel van muziek en beweging. Kom meezingen met Nederlandstalige nummers en haal muzikale herinneringen op in de Concertzaal van Tilburg.

Speciaal voor de oudere generatie
Vooral voor de oudere generatie is ‘Grijs Gedraaid’ een feest van herkenning. Het concert biedt ook kans om samen met vrienden of familie te kunnen ontmoeten, bewegen en herinneringen te maken op bekende en nieuwe muziek. Maaike Ouboter, bekend van de hit ‘Dat ik je mis’ wordt begeleid door het 22-koppige orkest van Kamarata Zuid. Samen brengen ze eigen Nederlandstalige nummers, andere bekende Nederlandstalige nummers en prachtige klassieke stukken. En meezingen mag!

Dansen vanuit je (rol- of theater)stoel
De oudere generatie wordt aangemoedigd om in beweging te komen vanuit de luie (theater)stoel, onder begeleiding van danser en choreograaf Andrew Greenwood van Switch2Move. In al onze zalen is er een aantal rolstoelplaatsen beschikbaar. Mocht u daar gebruik van willen maken, verzoeken we u contact op te nemen met de Ticketservice.

Deze maatschappelijke voorstelling biedt óók het activiteitenaanbod uit de regio aan door stands in de foyer na afloop van het concert.

Komt u mee herinneringen maken, samen met uw vrienden of familie?

Bestel tickets via onze website schouwburgconcertzaaltilburg.nl/grijs-gedraaid of rechtstreeks via onze Ticketservice 013 543 22 20

Bekijk de video van de vorige (corona)-editie hier:

Dit bericht is gepost in Nieuws. Bookmark de link.